.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
14 استان كشور در رده نخست خشكسالي

معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا گفت: ستاد كاهش اثرات خشكسالي 14 استان كشور را در رده اول و 16 استان ديگر را در رده دوم استان‌هاي متاثر از خشكسالي قرار داد.

به گزارش شمال نیوز ،رسول زرگر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: درجه بندي استان‌ها از لحاظ وضعيت خشكسالي داراي فاكتورها و پارامترهاي متفاوتي است بنابراين استانها با فاكتورهايي مثل بارش و ميزان خسارتي كه بر منابع آب وارد خواهد شد در‌جه‌بندي مي‌شوند.
وي ادامه داد: ستاد كاهش اثرات خشكسالي براساس همين فاكتور و پارامترها 14 استان كشور را به عنوان استان‌هاي رده اول و 16 استان ديگر را در رده دوم استان‌هاي متاثر از خشكسالي قرار داد.
زرگر در خصوص اعمال مديريت در شرايط خشكسالي كه خسارتها را به حداقل رسانده است تاكيد كرد: اولويت اول تامين آب در كشور مربوط به تامين آب شرب و سپس آب كشاورزي و صنعت است، بنابراين مديريت آب كشور در چند ماه گذشته بحث كم آبي و توزيع آب را مديريت كرده است.
معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا افزود: حجم كل بارش‌ها از مهرماه سال گذشته تا پايان خردادماه امسال نشان مي‌دهد كه اين ميزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد و نسبت به مدت مشابه 39 سال گذشته 47 درصد كاهش داشته است.

به گفته وي، حجم كل بارش‌ها در مدت ياد شده 210 ميليارد مترمكعب است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.